dinsdag 11 maart 2014



Ik kreeg de liebster-award uitgereikt als 'favo' blog, dankjewel Anita !

Ze stelde mij elf vragen, vragen die mij behoorlijk aan het denken hebben gezet. Standaard antwoorden ga ik niet met jullie delen, wat over mijzelf vertellen én mijn favo blogs met jullie delen doe ik wel!

24 jaar, Amsterdamse ouders, opgegroeid in polderdorp, 18 jaar en op naar het fijne Amsterdam, dansacademie, media-opleiding. 

Lang donker haar, blauwe ogen, marketingfunctie in de mode, dansen als grote hobby, hele fijne lieve man, samenwonen in een prachtige appartementje. 

Enthousiast, gezellig en lief. Knutselen, bloemen en 'rommelen in huis'. Wijn, bier en bubbels. Vrijdagavonden en zondagmiddagen op leuke plekken in de stad met nog leukere mensen. 

Geen Facebook of instagram, wél een huis vol met foto's en kaarten. Leven doen we in het eggie, niet alleen online. Mijn blog is mijn vituele dagboek, er komt een dag dat ik op 'print' druk. Leven, Tastbaar en Écht.



Saar's favorieten

De leukste tips en hotspots vindt Anne voor je! Of het nu in Amsterdam, Londen of Parijs is. Een echte must read als je houdt van lekker eten en drinken op leuke plekken in de stad, die je anders veel te laat ontdekt. 

Barbara van boulevardb heeft een geweldige smaak en laat je binnenkijken in de leukste interieurs.

Pauline Bee. Eind twintig, assistent hoofdredacteur bij MarieClaire, met hele leuke (en herkenbare!) artikelen en schrijfstijl. 

Het leuke van haar blog is dat de foto's die Suus deelt van haar eigen huis zijn! Je krijgt dus echt een kijkje bij haar binnen. Geloof me, daar kan je echt geen genoeg van krijgen. 

Wie kent deze geweldige blog niet?! Deze vrouwen inspireren, zijn zichzelf en delen hun passie voor alle mooie dingen met ons. 

Leuk geschreven en de perfecte inspiratie voor de vrijdagavond:)


Lieve Anne, Barbara, Pauline, Suus, April & May en Lot. Jullie zijn mijn favo blogs, mét of zonder elf vragen en antwoorden die bij deze liebster award horen.  

1. Lievelingskleur 2. Favoriete stoel 3. Dromen 4. Vakantiebestemmingen 5. Ontspannen of relaxen 6. Mooiste kledingstuk 7. Zwart of wit 8. Koffie of Thee 9. Wat doe je voor het slapen gaan 10. Vintage of nieuw 11. Wat zijn jouw favo blogs?




1 opmerking:

  1. Leuk hoe je invulling hebt gegeven aan de award.
    Mooi lijstje met blogs, ik kende nog geen van alle.

    BeantwoordenVerwijderen